No niin! Tänään ei ollut vieläkään koulun viimeinen päivä, vaikka onkin perjantai. Huomenna pitää mennä huomen aamulla kello 7.15 sinne, sillä olen kuorossa. Minua rasittaa kun se on niin hitsin aikasin kuorolaisille! Minut sitäpaitsi laitettiin sinne, en mennyt vapaaehtoisesti.

Koulussa oli tänään puurojuhlat ja sävis. Päästiin kaheltatoista, mutta kahdelta piti mennä kirkolle. Onneksi minun ei tarvinnutkaan lillua siellä koulussa jotakin kolme tuntia, vaan pääsin Sakuralle. Minulla nimittäin olisi ollut pitkä matka kotiin.

Kuorot kesti vain tunnin. Siellä saatiin tietää millä paikoilla istumme ja tietenkin lauloimme. Opettaja oli meistä ylpeä, vaikka sanoi että kehuminen on huono asia (ainakin hänelle itselleen). Laulu kuulemma oli vain niin hyvä, että hänen oli pakko kehua. Minusta tosin tuntuu, että lauluni kuulosti variksen rääkäisyltä.

Kun pääsimme takaisin Sakuralle kuoroharkkojen jälkeen, pääsimme Jumboon. Siellä kiusakseni tietenkin näin Hopeanuolen leikkaamattomat versiot, joita olen aina himoinnut. Aina kun on rahaa mukana, sitä ei löydy, mutta silloin kun ei ole rahaa, se löytyy... Niin kävi tänäänkin.

Noh, koulussa sentään keksin, minkä nimen annan ropehahmoni Eulefin pennulle. Se tulisi joko ison koiran tai pienen koiran tähden mukaan. Ystävättäreni sanoi, että ison koiran tähti sopii paremmin, eli Sirius.