Skootterini ehjänä.
1248087995_img-d41d8cd98f00b204e9800998e

Olin ajamassa skootterilla Sakuran luokse, jonka jälkeen oltaisiin menty junalla Animeconiin. Kuitenkin tapahtui varsin ikävä välikohtaus. Ajoin jalkakäytävällä, kunnes kolmion takaa ajoi punainen auto suoraan minua päin. Lensin auton toiselle puolelle ja skootteri jäi auton eteen kaatuneena. Nousin ylös maasta joka paikkaan vihloen. Olin aivan shokissa. Autoilija oli tullut kyselemään kuinka kävi ja näin. En oikein tiennyt mitä olisi pitänyt tehdä. Kädet vapisten otin kypärän pois päästä ja nousin ylös katsomaan mitä tapahtui. En tiedä miten lensin, sillä se kaikki tapahtui niin nopeasti.

Me oltiin saatu kans yksi pyöräilijä silminnäkijäksi. Hän oli todennut, että se oli aika hurjan näköistä. Olin shokissa vieläkin. Tiedostin itse sen tilan. Autoilija oli soittanut äitinsä paikalla, joka asteli paikalle varsin nopeasti. Hän sitten ilmeisesti soitti hätänumeroon, sillä poliisi ja ambulanssi saapui paikalle. Ambulanssityypit tarkisti minun kunnon ja kyseli kaiken näköistä. Lopuksi ne totesi etten tarvitse ambulanssikyytiä. Siinä samalla poliisi oli tullut kysymään mopokorttia ja puhallutti minut. Nollaa näytti.

Pitkän ajan kuluttua poliisi ja ambulanssi lähtivät. Kaveri tuli hakemaan minut autolla. Olin silloinkin hiukan järkyttynyt. Varsinkin kun istuin auton kyytiin. Pelkäsin että joutuisin taas kolariin. Onneksi sitten rentouduin kun juttelin kaverin ja hänen äidin kanssa matkan ajan.

Tässä on ainoa muisto skootteristani.
1248088409_img-d41d8cd98f00b204e9800998e

Minut tehtiin Kankuroksi, yhdet pandoiksi, kamu Inoksi ja yski ei halunnutkaan pukeutua. Korson kirkon kautta mentiin Animeconiin. Siellä vähän aattelin, että miksi minä edes vaivauduin menemään sinne, mutta lopuksi siellä oli ihan kivaa. Joku Tobi-cossaaja pyys voidaanko mennä samaan kuvaan (en osannut oikein poseerata), ostin Weed pehmolelun, halailtiin tyyppejä ja niin edes päin.