Aamulla heräsin, puin päälleni ja lähdin lenkille. Olin menossa Palmenin ohi ja jatkanun metsään, mutta juuri kavuttua mäen vastaan tuli musta koira. Kaksi naista ulkoiluttivat sitä ja toinen tervehti minua. Vastasin takaisin samoilla sanoilla: "Moi". Eikä aikaakaan, kun minulta kysyttiin: "minkä rotuinen tuo on?" Vastasin että husky, mutta Taco vain hyppi riemuissaan vierelläni, kun en päästänyt sitä vieraan koiran luokse. Jompi kumpi jopa sanoi, että tunsi semmoisen, jolla oli toinen silmä sininen ja toinen ruskea. Onneksi pääsin lopulta jatkamaan matkaa.

Vasta kameran otettuani esille, kamera huusi että akku tyhjä! En tykännyt asiasta, jolloin otin niin paljon kuvia kuin mahdollista. En saanut näpsittyä kuin vain 8 kuvaa...

Mikä on.. iso?

Mikää on.. vihriä?

No mikää... On aivan täs ligel?

Taco kirmaa onnessaan.

Sain ilmeisesti otettua Tacosta tälläisen kuvan...

...ja tällaisen.

Kotona oli ruoka-aika ja ukkeli oli taas täpinöissään.

Päivemmällä sain kirjoitettua kirjani puhtaaksi, jolloin olin ihan innoissani. Viimeinkin sain urakkani loppumaan! Pitää vain lähettää se seuraavaksi kustantamolle.. Olen suunnitellut Otavaa.

Kävimme myös tänään Jumbossa. Sain uudet kengät ja 2 paitaa! ;) Ostin vaikka minun piti säästää.. Mutta kengät sai 24 € (äiti lupas maksaa) ja punaisen t-paidan 5 €, musta pitkähihainen taisi olla n. 15 €. En ole aivan varma..