Tänä iltana kävimme Tacon kanssa lenkillä. Vähän väliä otin spurtteja, mutta suurimman osan matkasta kävelin. Äiti hölkkäsi kävelyvauhtia kanssani, tosin minun joutui pysähtelemään - äiti jatkoi hölkkäänsä. Otimme kuitenkin hänet aina aika nopeasti kiinni, mutta heti äidin kohdalla piti tääs yleensä pysähtyä..

Koulussa ja muutenkaan en ole jaksanut ajatella mitään muuta kuin uusia suunnitelmiani. Kunhan vain saan kirjoitettua Lumimyrskyn Valtias -kirjani puhtaaksi, niin pääsen aloittamaan susifantasiakirjaa! Olen jo keksiyt siihen ainakin 20 eri hahmoa, joista pitäisi varmaan karsia joitain hahmoja pois.. Ainakin todella mahtavan juonen olen keksinyt! Lumiz avitti minua, kuten pari luokkalaistani. Perusrakenteena minä kuitenkin kehitin kaiken! ;)

Pari hahmoa:

Päähenkilö

On toiminut ihmisten lempi hahmona.

Tämä oli bilsan/kemian/fysiikan opettajan lemppari.

Kärppä väritti tämän. Kuviointi on silti minun käsialaani.

Varaani keksi nimen. Minulle tulee siitä koko aika mieleen tähtikuvio...

Lumiz keksi tämän ihanan pahiksen kokonaan. Ainoastaan minun piti vaivata päässäni, mitä lumiz ajatteli ruudun toisella puolella..