Tänään olin jälleen kerran koulussa puhunut innoissani tulevasta tarinastani, mutta tällä kertaa vain äikän opettajalle (parille kaverille myös)! Lemmikkikurssin valinnaisessa ilmoitettiin, ettei huomenna ole tunteja. Jippii! Menen siis huomenna kymmeneen ja pääsen kahelta.

Kun tulin kotiin, Taco oli innoissaan. Halusi jostain kumman syystä mennä pihalle.. Noh, kun kävelin keittiöön, näky ei ollut mikään ruusuinen! Olin muutenkin ajatellut kirjoittaa vanhan tarinani puhtaaksi, mutta minun pitikin jäädä siivoamaan Tacon tekemiä sotkuja.

Tämän jälkeen minun piti ottaa suklaata, vaikka ei ollut mailmein parasta. Fazerin sininen olisi ollut parempi.

Noh kävin sitten ulkona ja otin pari kuvaa.

Ei olisi kannattanut syödä kananmunankuoria, käytettyjä kahvinpuruja, suklaapaperia, maitotölkkejä, heinää... Tässä on lopputulos:

Sitten lähdin viemään roskista pihalle. Minulla oli kainalossani 2 roskista ja Polluxin tyhjä pahviloota. Oli pelkät kengät jalassa ja olin tietenkin ajatellut, ettei kenkien vetoketjuja tarvitse laittaa kiinni. Menin ulos ja juoksin roskikselle. Noh, tietenkin roskiksen edessä oli iso lumikinos ja jouduin astumaan siihen. Ajattelin silloin, että olisi pitänyt laittaa ne vetoketjut kiinni! Roskiksen kansi oli tietenkin kiinni, mutta siinä oli paljon lunta. Tietenkään minulla ei ollut niitä hanskoja, jolloin jouduin pyyhkäisemään kädelläni. Kun avasin kannen, roskis oli sisältä tyhjä, jolloin se kaatui maahan.

Kävin hakemassa kamerani ja Taco katsoi ikkunasta. Ehkä ihmetteli mitä roskikselle kävi.

Noh, tällä kertaa tajusin laittaa kengät paremmin jalkaan ja takin päälleni. Juoksin kameran kanssa ulos ja otin pari kuvaa (heh heh). Kun olin ottanut kuvan, sujautin sen takin sisälle, pistin kädet hihojen sisälle ja nostin sen. Ennen nostamista kuului naapurista "BERRO!" Naapurin mies huusi koiraansa sisälle. Minua hävetti, sillä en ollut varma, näkikö jotkut kaiken mitä tein. Nostamisen jälkeen rynnin takaisin sisälle.