Poika odotteli nätisti sillä välin kun järjestelin esteitä.
Tästä se alkoi. Pistin ukkelin istumaan kunnes aloin elämöidä ja lähdettiin suorittaa rataa.




Kaunis ilme tekee koirasta koiran.









Ja taas jälleen yksi seko kuva.



Tacon lemppari este<3

lauantai, 29. toukokuu 2010
Poika odotteli nätisti sillä välin kun järjestelin esteitä.
Tästä se alkoi. Pistin ukkelin istumaan kunnes aloin elämöidä ja lähdettiin suorittaa rataa.




Kaunis ilme tekee koirasta koiran.









Ja taas jälleen yksi seko kuva.



Tacon lemppari este<3


Siperianhusky Kekko "Taco"
Tuikkiksen oma torvijooseppi, joka on jo vanha papparainen. Saavuttelemassa jo 10 vuoden ikää.

Olen naispuolinen hihhuli, joka pitää piirtämisestä, suunnitella kaikkea hulluudensuurta ja teestä. Tietenkin pidän myös eläimistä.

Cinnaberry's Cinderella "Misha"
Vekara on vielä n. 7 viikkonen. Tuikkiksen oma "unelmien täyttymys".
Kommentit