Tänään koulussa sai pukeutua halloween teeman mukaisesti. Ei ollut kovin montaa pukeutunutta, mutta kyllä niitä heppuja oli. Yksi niistä oli minä, merirosvona. Opettajat taisivat tykätä, sillä he moikkasivat minua ja hiukan kehuskelivat, mutta muista oppilaista en ole varma. Jos jotain sanoivat, niin olivat tyyliin "Tuol on merirosvo!". Pari heppua sanoi muo Kapteeni Jack Sparrowiksi. Toi otsikko muuten tulee siitä, ku Rasse kuuntelutti mulle halloweenbiisin "This Is Halloween".

Luulin että minun joutuisi mennä bussilla kotiin ne vaatteet päällä, mutta sitten armas siskoni lähetti tekstarin jossa käsksi pistää viestiä milloin tulen kotiin, että tietää milloin tulee hakemaan. Noh, haettuani mut me käytiin pellon kautta, sillä sisko otti hiukan jälkeä Sirun kanssa. Voin sanoa, että se meni aika huonosti.

Noh, kun olin vaihtanut vaatteet, niin mentiin skiexpoon. Siellä kierreltiin ja kaarreltiin joka nurkka läpi. Isäpuoli osti Playstation 3:sen Digiexpo puolelta. Oli kivaa ja nyt väsyttää. Pitäisi vielä käydä viemässä Taco pihalle :)